Az ODO egy becenévnek indult, majd több, mint tíz éve született belőle egy üzleti vízió, amit tesztelés, gyártás, egy komplett termék, majd márkaépítés követett. A takarítóiparban szerzett sokéves tapasztalataim révén pontosan tudtam, mely vegyipari termékek hasznosak, és melyek teljesen feleslegesek a felhasználók számára. Felismertem, mitől lesz egy tisztítószer hatékony, és mi az a reális ár, amit vevőként még hajlandó lennék megfizetni. Ez indította el a szolgáltatói szektorból kilépve egy saját tisztítószermárka ötletét 2009-ben, amelynek első, és máig unikális terméke a térkőtisztító lett. A kezdeti siker arra ösztönzött, hogy folytassam a fejlesztést, korszerűbb, és könnyen alkalmazható, természetben lebomló összetevőket helyezzek előtérbe.
Az ODO Clean, majd később az ODO Natural termékcsalád is ebben a szellemben született, tükrözve a személyes hozzáállásomat a tisztítószerekhez. Hiszem, hogy az embereknek felelősségük van a környezetük iránt, és ez abban is megnyilvánul, hogy elkerülik a felesleges termékek felhalmozását. Fontos számomra, hogy a magyar vegyészek munkájának eredménye a polcokra kerülve, versenyképes minőségben, akár a nemzetközi márkákákkal is méltón megmérettessenek.
Az Odo termékek ma már az ország szinte összes pontjára eljutnak disztribútoraink által, büszkék vagyunk rá, hogy elnyertük a SPAR Magyarország bizalmát, és 2024-től már a nagyáruház több Dunántúli üzletében is szerepelhetünk termékeinkkel. Egyúttal pedig arra is, hogy időről időre új fejlesztésekbe kezdünk, így képesek vagyunk a hazai piacot hiánypótló termékekkel is kiszolgálni, akárcsak a mikrobiológiai zsírbontok és oldószerek, a poralapú hagyományos tisztítószerek vagy a térkő tisztításra specializálódott oldószer. Hamarosan pedig további újdonságokkal készülünk.
Böngéssz a weblapon! Fedezd fel a hagyományos és újgenerációs tisztító-, és oldószereket, amelyeket praktikusan, gyorsan egyszerűen és pénztárcabarát módon tudsz beépíteni az háztartás és kültéri takarítás folyamataiba!
KÉRDÉSED VAN?